Jump to content
The World News Media

A nice REMINDER for all JW ! Enjoy these photo's ;-))


Queen Esther

Recommended Posts


  • Views 2.5k
  • Replies 11
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

A  wonderful  double  RAINBOW - REMINDER  to  Jehovah's  promise  for  us  ALL

BEAUTIFUL.... thank  you  JEHOVAH       WE  ALL  NEED  YOU  SO  MUCH !

Posted Images

  • Member

12 Og Gud tilføjede: „Dette er tegnet+ på den pagt som jeg sætter mellem mig og jer og hver levende sjæl der er hos jer, generation efter generation, for altid. 13 Min regnbue+ sætter jeg hermed* i skyen, og den skal tjene som et pagtstegn mellem mig og jorden. 14 Og når jeg bringer en sky over jorden, da skal regnbuen vise sig i skyen. 15 Og jeg vil huske min pagt+ som består mellem mig og jer og hver levende sjæl af alt kød;+ og aldrig mere vil vandene blive til en vandflod der ødelægger alt kød.+ 16 Og regnbuen skal komme i skyen,+ og jeg vil se den og huske pagten der varer ved+ mellem Gud og hver levende sjæl af alt kød der er på jorden.“+

17 Og Gud gentog over for Noa: „Dette er tegnet på den pagt som jeg hermed opretter mellem mig og alt kød der er på jorden.“+

Link to comment
Share on other sites

  • Member

Hello @Sid James....  I am pretty sure,  we had to pay alone for such a little car... in sense of Jehovah !  Example pioneers, they are alot time on the way, sometimes all days. They want make promotion so much as they can :). All people can read now  JW.ORG also on little cars, thats a precious idea. Not all JW doing that,  but Jehovah will see it from Heaven !  Mostly, pioneers have less money, but maybe rich parents or anything.  Thats my own opinion, but I think, our org. not pay for these cars, sorry.

Greetings from Germany !

Link to comment
Share on other sites

  • Member

DEAR  BROTHER  @Johnny Paulick  :)   Thank  you  for  liking  my  different  postings  and  your  wonderful  comment  with  Bible  scriptures  in  your  home - language !  By  more  time  I  translate  it  for  our  Brothers  and  Sisters.    I  hope,  you  can  read  English ?     Greetings  from  Germany  in  the  NORTH !

Link to comment
Share on other sites

  • Member

Hallo  dear  Brother  @Johnny Paulick  here  is  coming  the  translating  of  your  posted  Bible-Scriptures...

12 Og Gud tilføjede: „Dette er tegnet+ på den pagt som jeg sætter mellem mig og jer og hver levende sjæl der er hos jer, generation efter generation, for altid. 13 Min regnbue+ sætter jeg hermed* i skyen, og den skal tjene som et pagtstegn mellem mig og jorden. 14 Og når jeg bringer en sky over jorden, da skal regnbuen vise sig i skyen. 15 Og jeg vil huske min pagt+ som består mellem mig og jer og hver levende sjæl af alt kød;+ og aldrig mere vil vandene blive til en vandflod der ødelægger alt kød.+ 16 Og regnbuen skal komme i skyen,+ og jeg vil se den og huske pagten der varer ved+ mellem Gud og hver levende sjæl af alt kød der er på jorden.“+

17 Og Gud gentog over for Noa: „Dette er tegnet på den pagt som jeg hermed opretter mellem mig og alt kød der er på jorden.“+

For  our  English  members....

12 And God added: "This is the sign + of the covenant that I put between myself and you and every living soul that is with you, generation by generation, forever. 13 My rainbow + I hereby put * in the cloud, and it shall serve as a covenant sign between me and the earth. 14 And when I bring a cloud over the earth, the rainbow shall appear in the cloud. 15 And I will remember my covenant + consisting between me and you and every living soul of all flesh + and never again will the waters become a river of water that destroys all flesh. + 16 And the rainbow will come into the cloud + and I will see and remember the covenant lasting between God and every living soul of all flesh on earth. "+

17 And God reiterated against Noah, "This is the sign of the covenant I hereby make between me and all flesh that is on the earth." +

AGAIN  THANK  YOU :)

Link to comment
Share on other sites





×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Service Confirmation Terms of Use Privacy Policy Guidelines We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.