Michael Krewson

How One Second Could Cost Amazon $1.6 Billion In Sales

Recommended Posts

waiting

The data 

Hello guest!
 compiled by OnlineGraduatePrograms.com, with the specific goal of finding out about tolerance of slow webpage speeds for the average U.S. web user. Then they extended the data to cover other habits that take time, like waiting in line or being served in a restaurant. It turns out that Americans are an astonishingly impatient lot. In fact, odds are they’ve probably all given up reading this by now. Holla, rest of the world!

Some of the statistics revealed by the study are mind-boggling in their demonstration of impatience. For example, one in four people abandons surfing to a website if its page takes longer than four seconds to load. That’s just four “Mississippis,” guys. Four in 10 Americans give up accessing a mobile shopping site that won’t load in just three seconds (which is roughly the time taken to read to the period at the end of this sentence). Crazy, given that shopping sites tend to have to be image-centric, and thus may take longer to load.

The greater majority of Americans also won’t wait in line (unless they have to, we’re guessing, in places like the DMV) for more than 15 minutes. Fifty percent wouldn’t go back again to an establishment that kept them waiting for something. So you’d better serve them swiftly the first time if you want their repeat commerce, no matter what Groupon deal you can cook up.

Surprising as all this may be, the implications of this impatience are even more shocking. 

Hello guest!
 calculated that a page load slowdown of just one second could cost it $1.6 billion in sales each year. 
    Hello guest!
 has calculated that by slowing its search results by just four tenths of a second they could lose 8 million searches per day–meaning they’d serve up many millions fewer online adverts.

Read the full infographic at 

Hello guest!
. And then realize that this may explain why Google is desperately trying, it says, to speed up search results with tweaks like Instant (and the 
    Hello guest!
). It’s also a blessing that tablet computers and smartphones 
    Hello guest!
 and faster every year (even more important when you learn 25% of Americans only surf the web on mobile devices!). It’ll mean that tweaks like 
    Hello guest!
 Fast Fourier Transform are still more important, as they’re set to revolutionize the speed of computing. And 
    Hello guest!
, that’s all we can say.

But then we have to wonder. If Americans get used to today’s speedier Internets, phones, and web technology, will they quickly demand still speedier computers and web designs? Will tomorrow’s Amazon homepage have to travel back in time from when it’s rendered in order to pre-arrive in a U.S. web citizen’s eyeballs at just the right moment? Did we just blow your mind? That was fast.

Hello guest!

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

• Recent Status Updates

• salomon

Une lettre de Jéhovah      
      Un jour en rentrant à la maison, tu trouves devant ta porte un magnifique paquet avec l'inscription suivante:
      Cadeau de la part de ton Créateur Jéhovah
      Impatient, tu entres dans la maison et tu ouvres vite le cadeau, et tu trouves à l'intérieur un miroir et une lettre qui dit :
      Ma très chère création, je t'offre ce miroir pour que tu te regardes bien dedans ... que vois-tu?
      Ton visage fatigué, tes petites rides, tes grands yeux qui n'arrivent plus à rester ouverts à la fin de la journée ?
      Vois-tu ton cœur, tes sentiments les plus profonds et si ton âme est gaie ou triste ?
      A présent que tu t'es bien observé, s'il te plait, nettoies bien le miroir et regardes-toi encore car je voudrais que tu saches comment MOI je te vois.
      Tu es une création sortie de mes mains, tu es une poussière PRECIEUSE à mes yeux.
      Quand mes yeux se posent sur la terre, mon cœur exulte de joie en voyant l'amour que tu as pour moi et le bonheur que tu éprouves lorsque tu réussis à atteindre le but que tu t'es fixé.
      Je vois la beauté de ton sourire, la sincérité de ton cœur et l'aide que tu fournis aux autres.
      Je vois comment chaque jour, tu me recherches, tu me trouves et tu me parles et tu me loues avec tes lèvres.
      Mais j'ai noté d'autres choses encore:Je vois que tu es fatigué et que ton corps souffre à cause d'une maladie..Oui, je vois et je ressens ta souffrance.Je sais que ce système de choses t'afflige et que tu n'en peux plus de lutter, que tu as peur et que ton cœur est triste.Mais je vois aussi que tu veux rester debout et que ton esprit et ton cœur luttent pour ne pas m'abandonner.
      Et pour tout cela, je voudrais que tu saches que, lorsque tu pleures, je pleure aussi, et quand tu es heureux, je suis heureux moi aussi. S'il te plait, laisse-moi t'aider et t'offrir ma protection en tant que Père.
      Que je t'offre le remède pour ton cœur et pour ton âme. Laisse-moi te montrer le bonheur d'une vraie vie dans la perfection.Moi, je te connais.S'il. te plait, ne m'abandonnes pas car 
      notre amitié et ta foi forte t'aideront à surmonter toutes tes épreuves.
      Maintenant, au terme de cette lettre, avec un cœur empreint d'humilité, tu te demandes peut-être :
      Mais Jéhovah, ce cadeau, je ne le mérite pas, pourquoi donc me l'offres-tu à moi ?
      Et Jéhovah te répondra: mais tu ne comprends donc pas ? Il est pour toi car je t'aime !

· 0 replies
    • salomon

Révelation 5.5  b -Le Lion qui est de la tribu de Juda  .

Mais qui est cet Agneau que la Bible appelle aussi le “Lion qui est de la tribu de Juda” et la “racine” de David, “racine” qui donne la vie ? Il s’agit de Jésus Christ, descendant d’Abraham et du roi David, de la tribu de Juda, qui fut le premier roi judéen de Jérusalem (Gen. 49:9, 10 ; Mat. 1:1-6)

la Bible dit du lion qu’il “ est le plus fort parmi les bêtes et [qu’il] ne rebrousse chemin devant personne ”. (Proverbes 30:30.) Tel est le courage du Christ.     cf 36
      Les créatures célestes le proclamèrent “ digne de recevoir la puissance, et la richesse, et la sagesse, et la force, et l’honneur, et la gloire, et la bénédiction ”, parce qu’il avait, comme un lion, défendu la justice et le jugement, et s’était, tel un agneau, sacrifié afin de sauver les humains (Ré 5:5-13)

‘Tu es digne de prendre le rouleau et d’en ouvrir les sceaux, car tu as été égorgé et avec ton sang tu as acheté pour Dieu des personnes de toute tribu, et langue, et peuple, et nation, et tu en as fait, pour notre Dieu, un royaume et des prêtres, et ils régneront sur la terre.’” — Rév. 5:8-10.

11 Ce “Lion qui est de la tribu de Juda”, et qui était appelé à faire un royaume, a donc été égorgé et offert en sacrifice. Ce sacrifice correspondait à celui de l’agneau sans défaut qui, conformément à ce que prévoyait la Loi de Moïse, était offert pour les péchés d’Israël. Ce “Lion” était le “serviteur” juste de Jéhovah à propos duquel le prophète Ésaïe a annoncé sous l’inspiration de Dieu : “Il était serré de près, et il se laissait affliger ; cependant il n’ouvrait pas la bouche. Il était mené à l’abattage comme un mouton ; et comme une brebis qui est devenue muette devant ses tondeurs, lui aussi n’ouvrait pas la bouche. (...) Il a répandu son âme jusqu’à la mort, et (...) c’est parmi les transgresseurs qu’il a été compté ; et (...) lui-même s’est chargé du péché de beaucoup de gens, et (...) il s’est mis à intervenir pour les transgresseurs.” — És. 53:7, 12 ; Actes 8:30-35.     w76 618

· 0 replies
    • salomon

Révelation 5.5  b -Le Lion qui est de la tribu de Juda  .

Mais qui est cet Agneau que la Bible appelle aussi le “Lion qui est de la tribu de Juda” et la “racine” de David, “racine” qui donne la vie ? Il s’agit de Jésus Christ, descendant d’Abraham et du roi David, de la tribu de Juda, qui fut le premier roi judéen de Jérusalem (Gen. 49:9, 10 ; Mat. 1:1-6)

la Bible dit du lion qu’il “ est le plus fort parmi les bêtes et [qu’il] ne rebrousse chemin devant personne ”. (Proverbes 30:30.) Tel est le courage du Christ.     cf 36
      Les créatures célestes le proclamèrent “ digne de recevoir la puissance, et la richesse, et la sagesse, et la force, et l’honneur, et la gloire, et la bénédiction ”, parce qu’il avait, comme un lion, défendu la justice et le jugement, et s’était, tel un agneau, sacrifié afin de sauver les humains (Ré 5:5-13)

‘Tu es digne de prendre le rouleau et d’en ouvrir les sceaux, car tu as été égorgé et avec ton sang tu as acheté pour Dieu des personnes de toute tribu, et langue, et peuple, et nation, et tu en as fait, pour notre Dieu, un royaume et des prêtres, et ils régneront sur la terre.’” — Rév. 5:8-10.

11 Ce “Lion qui est de la tribu de Juda”, et qui était appelé à faire un royaume, a donc été égorgé et offert en sacrifice. Ce sacrifice correspondait à celui de l’agneau sans défaut qui, conformément à ce que prévoyait la Loi de Moïse, était offert pour les péchés d’Israël. Ce “Lion” était le “serviteur” juste de Jéhovah à propos duquel le prophète Ésaïe a annoncé sous l’inspiration de Dieu : “Il était serré de près, et il se laissait affliger ; cependant il n’ouvrait pas la bouche. Il était mené à l’abattage comme un mouton ; et comme une brebis qui est devenue muette devant ses tondeurs, lui aussi n’ouvrait pas la bouche. (...) Il a répandu son âme jusqu’à la mort, et (...) c’est parmi les transgresseurs qu’il a été compté ; et (...) lui-même s’est chargé du péché de beaucoup de gens, et (...) il s’est mis à intervenir pour les transgresseurs.” — És. 53:7, 12 ; Actes 8:30-35.     w76 618

· 0 replies
    • salomon

Courage (...) mon frère ou ma sœur en Christ, toi qui cherches d’un pas pesant à courir sur le chemin étroit. Sa voie est rocailleuse: ne t’en soucie pas; elle est entièrement consacrée et sanctifiée par les pieds bénis du Maître. Considère chaque épine comme une fleur; chaque rocher acéré comme un jalon qui te porte rapidement vers le but. (...) Garde tes yeux fixés sur le prix .
       La Tour de Garde (juillet 1879)Zion’s Watch Tower : w92 15/3 23

· 0 replies
  • Welcome To Our Community

The most intelligent people on planet Earth hang out on this forum. Be ready to have your points of view challenged and refined.

You need to be registered and logged in to get full access and to add content yourself. 

• Similar Content

• By Michael Krewson
      The shipping industry is 
      Hello guest! Please register or sign in (it's free) to view the hidden content.  of the Amazon creeps. UPS and FedEx shares dropped after reports surfaced of a new Amazon delivery service, “Seller Flex.” Currently, third-party merchants on Amazon are responsible for choosing a logistics provider (like UPS, FedEx, etc.). But Amazon’s new service replaces that burden with end-to-end logistics from merchant to customer. It assured its delivery compadres like UPS they’d still play a role in the process…but of course, that did little to comfort investors.
    • By MS60F7
      Just think what we could do if we all shopped on smile.amazon.com and designated the Watchtower Bible & Tract Society as our charity.  I did this over a year ago and, well, my purchases sent $73.45 to the society.  But with others, we have contributed $21,439.23 to the society - that could build two kingdom halls in Africa!!
      Spread the word to use this feature and switch to
      Hello guest! Please register or sign in (it's free) to view the hidden content.  

• By TheWorldNewsOrg
      Whole Foods shoppers save after Amazon slashes prices

• By Michael Krewson
      Meg Ryan was scared of Fox books... ...
      Fox books would later be eaten alive by Amazon in real life.. ;-).  (aka Borders books etc...)

• By Nicole
      Andy Rubin said Wednesday that his new startup's anticipated Essential Phone is now "in full mass production" and he plans to announce next week when the $699 device will become available.
      The phone's launch is delayed after Rubin, the creator of Google's Android, first promised a June release. So, to prove that Essential's first product is in fact coming soon, Rubin posted three pictures on Twitter of the production of the phones.
      Read more: 
  • Popular Now

• Topics

• "In Jehovah the God of Israel he trusted."—2 Ki. 18:5. – 👑🗣🕊📜🕊🗣👑 King Sennacherib of Assyria sent his representatives—including Rabshakeh—to Jerusalem along with a heavy military force. King Hezekiah of Judah went to the house of Jehovah and began praying: “O Jehovah our God, save us, please, out of his hand, that all the kingdoms of the earth may know that you, O Jehovah, are God alone.” (2 Ki. 19:14-19)  Hezekiah acted in harmony with his prayer. Even before going up to the temple to pray, he instructed the people not to respond to Rabshakeh’s taunts. Hezekiah also sent a delegation to Isaiah the prophet, seeking his advice. (2 Ki. 18:36; 19:1, 2)  Hezekiah took steps that he could rightly take. He did not try to seek support from Egypt or from neighboring nations. Rather than lean upon his own understanding, Hezekiah trusted in Jehovah. After Jehovah’s angel struck down 185,000 of Sennacherib’s men, Sennacherib “pulled away” and returned to Nineveh.—2 Ki. 19:35,36. Hello guest! Please register or sign in (it's free) to view the hidden content.
    • Smile Today! –  We Are Blessed! "To see a World in a Grain of Sand  And a Heaven in a Wild Flower, Hold Infinity in the Palm of Your Hand   And Eternity in an hour."  Bible Speaks- 🦋🐚🐞🐝🦒🐕🐚🦋 (Ps 41:13) "May Jehovah, the God of Israel, be praised. Throughout all eternity. Amen and Amen."
    • Safeguard Your Inheritance by Making Wise Choices 🙏🏻🦉🕊📖🕊🦉🙏🏻 “Abhor what is wicked, cling to what is good.”—ROMANS 12:9.  🙏🏻🦉🕊📖🕊🦉🙏🏻 The first step is to think about the consequences of sin. The more we love Jehovah, the more we will appreciate our inheritance. When we love someone, we do not want to hurt that person. Instead, we try our best to make him happy. So we should take time to think about the consequences of sin, that is, how we would hurt ourselves and others if we gave in to temptation.  🙏🏻🦉🕊📖🕊🦉🙏🏻 We should ask ourselves: ‘How would my selfish conduct affect my relationship with Jehovah? How would the sin affect my family? How would it affect my brothers and sisters in the congregation? Would my conduct offend others?’ (Philippians 1:10)  🙏🏻🦉🕊📖🕊🦉🙏🏻 We could also ask ourselves: ‘Are a few moments of immoral pleasure worth the price I will pay afterward? Do I really want to be like Esau, who cried bitterly when he realized the consequences of his sin?’ (Hebrews 12:17)  🙏🏻🦉🕊📖🕊🦉🙏🏻 If we think carefully about these questions, we will hate what is bad and love what is good. (Romans 12:9) When we truly love Jehovah, we will work hard to protect our inheritance.—Psalm 73:28. 🙏🏻🦉🕊📖🕊🦉🙏🏻 If we want to be prepared to resist temptation, we have to make an effort to keep ourselves strong 🙏🏻🦉🕊📖🕊🦉🙏🏻 The second step is to prepare ourselves to resist temptation. Jehovah has given us many ways to prepare ourselves to resist temptation from the world and protect our relationship with him. For example, he has shown us how to benefit from Bible study, meetings, the field ministry, and prayer. (1 Corinthians 15:58)  🙏🏻🦉🕊📖🕊🦉🙏🏻 Each time we tell Jehovah our true feelings in prayer and every time we work hard in the ministry, we are preparing ourselves to resist temptation. (Read 1 Timothy 6:12, 19.) 🙏🏻🦉🕊📖🕊🦉🙏🏻 If we want to succeed, we have to keep making the effort to do these things. (Galatians 6:7)  - Bible Speaks - Hello guest! Please register or sign in (it's free) to view the hidden content.
    • " It seems that all true Christians have equal access to the Bible, prayer and holy spirit. "  - Anna ------------ (Psalm 65:2) 2 O Hearer of prayer, to you people of all sorts will come.

(Proverbs 2:1-22) My son, if you accept my sayings And treasure up my commandments,  2 By making your ear attentive to wisdom And inclining your heart to discernment;  3 Moreover, if you call out for understanding And raise your voice for discernment;  4 If you keep seeking for it as for silver, And you keep searching for it as for hidden treasures;  5 Then you will understand the fear of Jehovah, And you will find the knowledge of God.  6 For Jehovah himself gives wisdom; From his mouth come knowledge and discernment.  (John 3:16) “For God loved the world so much that he gave his only-begotten Son, so that everyone exercising faith in him might not be destroyed but have everlasting life. (Revelation 22:17) And the spirit and the bride keep on saying, “Come!” and let anyone hearing say, “Come!” and let anyone thirsting come; let anyone who wishes take life’s water free. (Joel 2:28,29)  28 After that I will pour out my spirit on every sort of flesh, And your sons and your daughters will prophesy, Your old men will dream dreams, And your young men will see visions. 29 And even on my male slaves and female slaves I will pour out my spirit in those days. Everyone has equal opportunity to come to Jehovah and receive help. ===== I wanted to send this last night but it disappeared. Thanks to admin for restoring it. ===== This morning I was writing a post and something miraculous happened - I was trying to remember a phrase in the Bible, but did not know where it was in the Bible.  I however continued with my writing, when I looked for the scripture for the next point I realized that I was being helped because the verse above the scripture had the phrase I was looking for to support the previous point. (I really did not know it was there I had seen it.) This is not the first time I had experiences that show that Jehovah wants us to help others put confidence in Him and his Word.  God's Word is alive and exerts power.  Sometimes after I research things to help others I often understand them better or things become clearer to me as well.  

• "Pay attention to wisdom with your ear, that you may incline your heart to discernment."—Prov. 2:2. 👑🕊📖📚📖🕊👑 "By making your ear attentive to wisdom, And inclining your heart to discernment."
      Prov. 2:2  At the start of Solomon’s kingship, God appeared to him in a dream and invited him to make a request. Aware of his limited experience, Solomon requested wisdom. (1 Ki. 3:5-9)  Pleased that the king asked for wisdom rather than for riches and glory, God gave Solomon “a wise and understanding heart”—as well as prosperity. (1 Ki. 3:10-14)  We personally do not expect to receive wisdom miraculously. Solomon said that “Jehovah himself gives wisdom,” but he wrote that we should strive to gain that godly quality. He used expressions such as “call out for,” “keep seeking for,” and “keep searching for” wisdom. (Prov. 2:1-6)  Clearly, we can gain wisdom. It would be good to ask: ‘Am I taking to heart Solomon’s example of treasuring divine wisdom? Do the choices I make indicate that I am treasuring and seeking divine wisdom?’ 
      👑🕊📖📚📖🕊👑 Hello guest! Please register or sign in (it's free) to view the hidden content.
  • Forum Statistics

• Total Topics
      44,145
    • Total Posts
      72,176
  • Member Statistics

• Total Members
      13,253
    • Most Online
      1,592

Newest Member
    Dany Bellomo