Jump to content
The World News Media

Jehovah' s Witnesses - The Paradise train >>>>>


Queen Esther

Recommended Posts

  • Member

Werte Queen Esther, liebe Anke,

Du hast zuviele Nägel genau auf den Kopf getroffen, zu viele, um sie hier zu beantworten. Auch dieser Nagel ist "geköpft", wenn man es so sagen will. Der Paradies Train ist mir von einer VA eines KA im Kopf. Aber mein Kopfkino hat natürlich in meiner immerwährenden Suche nach Lösungen, die meine Heroes zur Wahrheit führen sollen seinen Platz gefunden. Nur ist meine Schreibblockade leider noch nicht völlig beendet. Es sind immer wieder nur auflodernde Flämmchen..

woanders weiter

LG

Peter

Link to comment
Share on other sites


  • Views 2.6k
  • Replies 13
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jehovah' s  Witnesses  -  The  Paradise  train  >>>>>>>>>>>>>>  We  all  will  meet  us  in  the  NEW  WORLD !  ❤

I hope, this poem will comfort the bereaved ones,  who read it.   ---- I was moved to write this poem during the summer of 1998 while in the depths of grief due to the loss of my dear Mother in

Another  POEM  I  found.... The train to the Paradise On the death bed for cessation, a platform free from brawl, I perceive in peace my debilitating breath. And give off a brief one as

Posted Images

  • Member

DANKE  lieber  @Peter Kutzer-Salm  :)   Hab  Dir  auf  Deine  email  geantwortet.  Erkläre  mir  dort  die  vielen  Nägel,  die  ich  plötzlich  getroffen  habe....   möchte  gern  dazulernen.  Ich  denke  es  ist  gut,  daß  die  Nägel  jetzt  verschwunden  sind -  dann  können  sie  nicht  mehr  stören,  stimmts ?

Bis  bald,  wieder  per  email.   Liebe  Grüße  von  Esther / A. 1f64f.png1f495.png

Link to comment
Share on other sites





×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Service Confirmation Terms of Use Privacy Policy Guidelines We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.